Alla Hjärtans dag!

Hoppas ni alla får en bra dag idag! Själv har jag massor att göra idag, blev till exempel ingen sovmorgon dåjag snart ska iväf till frissan och klippa mig.  Vet inte riktigt vad det blir. Har sparat ut håret nu så att jag kan ha det i tofts vilket jag verkligen trivs med men det är väldigt tråkigt när det är utsläpt funderar på att klippa lite etapper. Ska prata med min frisör, hon brukar ha väldigt bra idéer och hon vet att jag sugen på något nytt så hon kanske har kommit på något bra. Får hoppas det. Jga är heller inte en sån som är rädd att prova nya saker för det är bara hår,och det växer ut. Blir ingen färgeller slingor idag men funderar på att göra det fram över oxå. För färgen börjar bli lite tråkigt nu.

Sen kommer mitt ex under fm och hämtar sina möbler, ska bli skönt att han hämtar det. Har stått här i två månader nu. Så det känns som det blir ett avslut nu och man kan gå vidare. Får se hur det blir att träffas i och med att han botthos sina föräldrar i en annan stad har jag inte träffat honom sedan han flyttade ut och nu ska han flytta till en annan stad. Känns ändå skönt att man inte ha träffats. Känner fortfarande att jag fattade rätt beslut att gå ifrån honom och jag mår mycket bättre idag.

Sen blir det IKEA med pappa idag, ska köpa lite nyttför det blev väldigt tomt i vardagsrummet nu. Får se hur det blir med träningen. Igår blev det ingen träning min förkylning har blivit sämre, tränade i torsdag 30 min cirkelträning med maskiner och sedan tog jag en power walk på band 1  timmer, super skönt. Blir kanskeen promenad i kväll om det inte blir allt för sent. Sen blir det Melodifestivalen i soffan i kväll!

Hoppas ni får en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0