Fredagkväll framför Let´s Dance!

Oj va skönt med helg... Och den är helt oplanerad, eller nästan iallafall. Har blivit en rätt lugn vecka med träningen. Pga. av huvudvärken som har suttit i fram tills nu har jag inte varit på gymmet och tränat något sen i tisdags. Igår blev det en långpromenad med en kompis på 1,5 timme, riktigt skönt. Tänkte att det var bra med frisk luft. Sitter ju på kontor hela dagarna framför en dator så man behöver verkligen frisk luft.

Kanske blir det träning på gymmet i morgon, lördagens surpricepass är Arobicdans. Tänkte att det kanske skulle vara kul att testa, har inte testat det än. Men jag får se i morgon vad jag känner för. Kanske även bir en tur, har lite planer för Ellas doppresent så det kankse jag fixar med oxå. Sen måste jag tvätta och förbereda med kläder och grejorna inför Sälenresan. Ser verkligen fram emot Sälen, både skidåkningen men även att umgås privat med mina kollegor som är super trevliga.

Efter jobbet var jag upp till mina föräldrar ett tag, och jag fick många fina kommentarer  av min mamma om mitt utseende väldigt roligt att höra. Sedan åkte jag hem och nu ligger jag i soffan och tar det lugnt. Ser på Let´s Dance men funderar på att ta en liten promenad, för att få lite frisk luft och bli lite trött. Man sover så mycket bättre efter en kvällspromenad.

Ha en bra fredag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0