Helgen

Helgen har varit bra! Igår blev det en lugn morgon sedan Lager 157 i Hälleforsnäs med mamma, blev inte så  mycket shoppat lite trosor och två par tights. Sedan blev det en sväng förbi Eskilstuns, först en fick hos min bror (kaffedrink för mig) och sedan lite mer shopping på Tuna Park. Blev lite mer träningskläder och en pilatesboll, så nu ska jag träna magen =) Sedan blev det en lugn kväll.

Idag börjande dagen med en långpromenad med mamma, blev ingen motion igår =( Sedan strädade och tvättade jag,skulle behöva tvätta ännu fler maskiner men jag har aldrig tid. Sedan åkte jag till Eskilstuna och gick på Vattenpalatset, simbasängen hade de redan stängt så det blev bara lite relax, bastu och bubbel. Gjorde inte så mycket att det inte blev någon simning då jag ändå hade gått så långt idag. Sen har jag vart hos min bror idag igen och myst med mina brorsbarn. Hade en tvåveckors tjej som sov så gott på min mage att det var svårt att åka hem.

Känner att helgen har gått fort och att den har gått bra, nu väntar ännu en vecka på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0