Lördag!

Vaknade redan vid sju, detta pga att jag somnade redan halv tio i soffan igår plus att jag har haft ont i magen i natt. Känner mig inte helt okej i magen, väldigt uppblåst och konstigt. Så jag har bestämt mig för att inte väga mig idag utan vänta en vecka till.

Så jag har redan hunnit med mycket på morgonen. Sytt två kuddfodral, äntligen kommit igång. Ska bli ett till och kanske någon mer,blev tyg över. Har även surfat runt och läst bloggar och tvättat två maskiner. Snart ska jag ta en secondhandrunda på stan. Finns två secondhandaffärer i denna stad som har öppet på lördagar och där kan man göra fynd så jag tänkte ta en tur idag. Till det ena stället brukar det vara kö, folk är där vid åtta för att komma in först. Helt galet! Var faktiskt där en gång vid nio för att stå i kö en timme. Då jag sett en gunghäst till min brorson och jag fick den faktiskt och den kostade inte mycket.

Sen blir det Afrodance! Ska bil kul, var verkligen ett roligt pass. Kan varmt rekomendera det.


Ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej Andrea!

En till som vaknade tidigt idag :) va duktig du är som syr kuddfodral, det får mig att tänka på att jag oxå borde ta fram symaskinen igen, har bara fållat en längd på köksgardinerna och så har jag oxå två kuddfodral som ska sys. Kanske blir det av till helgen, eller så skjuter jag på det igen :)

Hoppas du får en fin lördag.



Kram

2009-02-21 @ 09:28:55
URL: http://hannasviktigaresa.blogg.se/
Postat av: Lena

Jag var uppe tidigare :) Jag är urusel på att sy, får muta mamma för att komma och lägga upp byxor. Men idag skall min styvmor nåla upp dem, sen skall jag sy upp dem själv! Undrar hur många symaskinsnålar som kommer att gå av? Brukar vara några stycken när jag är i farten. Hoppas du hittar något på second hand!! Kramar

2009-02-21 @ 10:27:26
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0