Måndag!

Så var det en ny vecka igen och måndagen är snart slut, dagarna går verkligen fort. Tiiden på jobbet gick fort idag för jag hade att göra, håller på med ett väldigt spännande projekt. Jag jobbar som arkitekt/byggnadsingenjör på ett stort byggföretag i Strängnäs och just nu håller jag på att ta fram lite förslagsritningar till en kund. Absolut min favorit arbetsuppgift. Är utbildad byggnadsingenjör.

Nog om jobbet, idag har jag testat AfroDance. Himla kul, kände dock att jag kanske inte tog ut mig max för det var väldigt mycket att lära sig. Men det är absolut ett pass som jag kommer fortsätta att gå på. Denna vecka hade vi till och med i "läxa" att prova två nya motionsformer. Har bara provat en ny denna vecka undrar vad det blir mer... Inte så lång tid kvar till onsdag och i morgon blir det det vanlig Step och Core. Tänkte att jag skulle ha gjort lite magövningar när jag kom hem man jag kunde inte blåsa upp min pilatesboll.

Mitt "nya" vardagsrum:

   

Det är dock inte helt klart men en bit på väg.

Nä nu ska jag "äta" lite och lägga mig i soffan och kolla på tv.
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Lena

Ser att du har samma serie TV-bänk och hyllor som jag, Magiker från IKEA. Snygg serie :) Det blir väl ett bra vardagsrum? Jag funderade på att läsa bygg när jag gick teknisk, men det blev maskin. Sen läste jag aldrig vidare, men nu jobbar jag ju med det nästan ändå, jobbar på ett företag som importerar klimataggregat i alla dess former, och jag gör alla manualer och andra trycksaker. Ha en bra dag! Kram

2009-02-17 @ 05:12:11
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0