Mår bättre...

Dagen blev faktiskt helt okej, var på Step efter jobbet och det var lika roligt som vanligt... Ledaren för det passet är riktigt bra och det är alltid kul att gå på hennes pass. Det är dessutom hon som har XV-passen. Fast denna vecka är det inget pass för oss då det är sportlov.

Nu i kväll har jag bara tagit det lugnt och kollat på "Bygglov" och "Såld på hus", skönt att inte göra något. Ska hoppa i säng nu så att jag orkar gå upp i morgon. I morse var det riktigt tungt. I morgon är det även träff, ska bli kul behöver lite motivation.

Denna vecka har jag varit jätte dålig med den mentala träningen och jag tror faktiskt det har påverkat mig negativt. Måste börja med det igen varje kväll. Mådde verkligen bra när jag lyssnade på det så nu blir det sängen och mental träning.

Go Natt!

Kommentarer
Postat av: Lena

Usch, jag har alltid vara urkass på mental träning. Har väl totalt lyssnat 10 ggr hemma sedan i augusti... Men som jag skrev på min blogg idag, alla som läser och kommenterar ger mig min mentala träning :) Man kan ju få den på olika sätt. Ha det gott! Kram

2009-02-18 @ 06:22:54
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Hej Andrea!



Va härligt med step, går du på ett separat gym då? Jag gick mycket på bodypump och det var riktigt skönt att ta ut sig till bra musik =) Jag har också varit lite dålig på den mentala träningen. Jag har några gånger kvar på spår 2 sedan ska jag gå över till spår 3. Vilket spår är du på? Tycker tredje och fjärde verkar riktiga motivationskällor =)



kram på dig och hoppas du har en bra onsdag

2009-02-18 @ 13:40:33
URL: http://hannasviktigaresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0