Nyduschad efter ett härligt pass!

Precis hemkommen från ett pass på gymmet, idag var det ett pass bara för oss i xv. Passen kommer att variera och idag var det Easyline Cirkel, ett väldigt roligt och effektivt pass. Sen gick jag i 15 min på bandet och förbrände 78 kalorier (tar det dock med en nypa salt).

Sedan handlade jag mat för en vecka till. Köpte ju essenser i Sthlm här om dagen, kan verkligen rekomendera banan i chokladen - mums. Tyckte inte om choklad i början men nu går det ner. Blir en sådan till middag i kväll.

Lovade ju lite bilder tidigare idag....



Jag första dagen med Xtravaganza! Kan säga att jag redan ser och känner skillnad, provade bycor igår som jag inte kunde knäppa för tre veckor sen men nu går de upp och sitter jätte snyggt =) Så himla roligt.
På bilden håller jag min brorsdotter som här på bilden inte ens är två dygn.



Mitt kollage, har det i köket på tavellisten så att jag ska se det varje dag!

Nu ska jag softa i soffan och ta en chokladshake!
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: UTE

Vilket bra inlägg och bilderna är fina. Tänk att hålla lilla Ella innan hon ens är två dygn.



Kollaget är jättesnyggt och jag ser att även jag har fastnat.



Hälsningar



Pappa

2009-02-06 @ 08:32:46
URL: http://ute.blogg.se/
Postat av: Vicky

Hittade hit av en slump. Gud vad duktig du är att träna. Själv orkade jag inte träna alls. Pallar du det fast du går på helfart? Testa att hä i kanel, ingefära och kardemumma i chokladen. Eller kanel i vaniljen. Hur länge ska du gå på helfart?? Lycka till!! Söt bebis ;)

2009-02-06 @ 22:59:46
URL: http://vickenickans.bloggsite.se
Postat av: Lena

Vad fint collaget blev! Tycker det är jättekul att se hur andras blev. Mitt sitter i köket bakom diskstället där stavmixern står.

2009-02-07 @ 10:40:21
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0