Oj vad dagarna går fort!

Nu har snart halva veckan gått, går verkligen fort. Idag har jag haft att göra på jobbet, har en deadline denna vecka på ett husförslag till en kund plus tusen andra grejor. Men det är roligt. I morgon ska jag följa med på en besiktning på ett hus som vi nu byggt klart. Ska bli intressant och förhoppningsvis lär man sig massor. Besiktningen börjar kl åtta så vi måste åka från kontoret vid kvart över sju så det blir en tidig morgon vilket innebär att jag måste komma i säng skapligt i kväll. Igår vart det väldigt sent, satt framför datorn och läste senaste Amelia som jag fick igår. Släckte nog inte förän vid tolv.

Har varit och tränat i kväll, blev step och core. Tycker inte coren är så bra så jag ska nog sluta gå på den, tycker inte man ska gå på pass om man inte känner för det. Kan annars lätt bli så att man inte blir motiverad av att träna. Känns som att de övningar som jag tycker om, kan jag göra hemma med tanke på att jag har en boll hemma.

Nä nu ska jag diska innan jag hoppar i säng!
Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0