Oj vad tiden går fort!

Nu har jag gjort tre veckor, känns så bra MEN denna vecka har jag bara gått ner 8 hg! Jag undrar vad som har hänt! Har  tränat nästan varje dag och om jag inte varit på gymmet eller pass har jag gått promenader. Mitt upplägg för nästa  vecka är nog att börja äta lunchen på jobbet och sedan gå ut och gå 30 min och sedan träna efter jobbet. Tror jag behöver röra på mig mer kanske.

Har i alla fall minskat i cm på kroppen istället!

Resultaten av denna vecka:

Vikten: -0,8 kg (sedan start -7,0 kg)

Mått:
Lår: - 0 cm (totalt - 3 cm)
Midja: - 5 cm (totalt - 17 cm)
Höft: - 4 cm (totalt - 8 cm)
Överarm: - 1 cm (totalt - 2 cm)

Är verkligen glad att jag började mätta mig innan jag börjande, så fast det inte händer något på vågen är det ju något som händer. Är verkligen glad att jag tappar massor runt magen. Kan ju ha massa bygxor nu som jag inte kunde ha för tre veckor sen.

Igår blev en lugn kväll, har förkylningen som hänger över mig så det blev ingen träning utan en massage. Första gången jag var hos henne (min mamma brukar gå dit) och hon var verkligen jätte bra. Har lite problem med min rygg, inte så att jag har jätte ont. Men hon kände att jag var väldigt spänd och hade en del knutar. Sitter ju framför datorn på jobbet nästan hela dagarna så det tar ju stryck för ryggen. Tänkte i alla fall försöka unna mig massage var tredje/fjärde vecka nu.

Nästa helg blir det klippning ska bli kul, har sparat ut mitt hår länge nu så jag kan ha det i svans. Har jag nog inte kunnat sedan mellanstadiet. Är nöjd med det men det blir lite tråkigt när det är utsläppt så jag ska nog behålla längden men klippa lite etapper eller nåt. Ska bli kul, min frisör är verkligen så bra och trevlig. Har dock en tidig morgon tid kl 8:45,  får hoppas att jag är piggare än idag. Gick upp för 30 min sen =) Men nästa helg måste jag ändå upp för mitt ex kommer någon gång under förmiddagen och hämtar sina möbler.

Nä nu har jag  druckit min kaffeshake och det är bara att ge sig ut på dagens långpromenad, måste bara fixa min mp3-spelare. Har massa ny musik som jag måste lägga in!

Ha en toppen helg!

Tack för alla kommentarer, är lite dålig på att svara märker jag. Men ni som frågat om ni får länka mig så går det bra!
Kan säga att det är jätte peppande att läsa om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0