Ont i huvudet...

Denna dag har inte varit någon toppendag, vaknade med huvudvärk och det har fortsatt hela dagen. Har tagit alvedon men det har inte hjälpt... Lite migränaktig huvudvärk. Jobbigt, var länge sen jag hade så här. För några år sen hade jag migrän ca en gång i månaden men det har blivit bättre men idag verkar det vara tillbaka.

Idag hann jag med bokrean efter jobbet, blev fyra arkitektböcker. Brukar passa på på bokrean för annars brukar  de vara alldeles för dyra. Sen har jag varit på XV-träff. Var vägning denna gång och  på de två senaste veckorna har jag bara gått ner några hg. Min coach tror att det kan vara så att jag tränar för mycket och för hårt. Och att jag ska få i mig mer fett, antingen mer omega3-tabletter eller olivolja... Tar redan maxdos av Omega3 men hon sa att man under en begränsad tid kan äta fler tablettet. Låter bättre än att dricka olivolja. Samtidigt blir jag inte så nere pga att jag inte går ner i vikt nu för jag märker det på måttbandet och kläderna ändå.

Men nu är det bara att kämpa på tills på söndag och sen börja  med upptrappning inför Sälenresan. Känns väldigt kul att komma iväg till Sälen och det känna bra att det är en semester med massa rörelseglädje.

Nä nu ska jag ta det riktigt lugnt, dricka en shake och komma i säng tidigt!
Ha det!

Kommentarer
Postat av: UTE

Krya på dig och låter ju helt ok att om en vecka stå i skidbackarna!

Pappa

2009-02-25 @ 21:36:49
URL: http://ute.blogg.se/
Postat av: Lena

Jag är hemma med ont i huvudet och örat, kanske det är samma som du har? Jag har under hela tiden jag pulvrat ätit 3 x dagsdosen av Omega3. Vet inte om det gör något för min minskning, men jag vill inte sluta. Testa! Kram

2009-02-26 @ 08:14:40
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Hej Andrea!



Va roligt att du ska iväg och åka skidor, det måste ju vara en ultimat "rörelseglädje" och "mental näring" :) Jag kan tänka mig att det kommer en period där det står rätt still på vågen men som du säger, huvudsaken är att man märker skillnad på något annat ställe. Du är ju väldigt duktig på att träna så det kanske är att du har skaffat dig en mängd muskler istället. Och det är ju snyggt :) Kämpa på och hoppas du får en härlig resa. Akta dina armar och ben bara :)

2009-02-26 @ 11:42:42
URL: http://hannasviktigaresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0