Sängdags!

Nu ska jag snart hoppa i säng, kan säga att även denna dag bara flög förbi. Fixade massor i lägenheten i morse, sen simning, långpromenad med min bästa kompis (även mycket tjejsnack) och sedan var jag och pappa och kollade på handboll i Eskilstuna. Kom hem halv åtta och sen dess har jag bara tagit det lugnt.

Nu har jag fått ordning här hemma. Har dock inte stryckit gardinerna, får bli i morgon. När jag sätter igång med kuddfodralen... Hämtade symaskinen nu i kväll så nu blir det träning och pyssel på kvällarna denna vecka. Blir inga bilder i kväll men det kommer.

Nä dags för sängen, i morgon blir det Afro-pass på gymmet. En tidigare kollega som lurat med mig, hon säger att det är det bästa och roligast passet som finns. Så i morgon ska jag prova!

Sov så gott!

Måste bara meddela att mina föräldrar åker till solen och värmen i morgon och jag är riktigt avundsjuk. Brukar vara jag och mamma som åker v8 men det funkade inte nu när jag precis byt jobb... snyft snyft. Men jag hoppas de får en bra vecka med mycket sol och värme.

Kommentarer
Postat av: Lena

Låter som du har haft en riktigt pysslig helg. Skulle aldrig kunna sy ett kuddfodral ens... är urkass på symaskinen (men jag har en) :)

Ha en skön måndag! Kram

2009-02-16 @ 06:22:57
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Tack, jag ville göra det fint så jag kan sätta upp det på väggen. Tror att det är bra! Vad skönt att du har nått halvvägs. Härligt jobbat!!



Ha en bra måndag!!!

kram

2009-02-16 @ 10:07:48
URL: http://hannasviktigaresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0