Snart helg!

Snart är det helg! Skönt

Ska iväg och träna direkt efter jobbet blir spinning (första gången på väldigt länge) och EasyLine. Totalt 1 timme sen ska jag hem och städa badrummet och sy kuddfodral (har inte sytt något under hela veckan). Har inte haft någon tid, så i kväll ska jag försöka få det gjort.

Hade från början planerat att åka till min bror och hans familj men jag har bestämt mig för att göra det i morgon för jag vill gå och träna i morgon kl 11 och de ska åka till Norrköping tidigt oxå. Så då passar det bättre om jag åker dit i morgon em/kväll, ska även en sväng på stan i Eskilstuna och leta efter termobyxor. Behöver nya till Sälenresan, såg att Stadium började med rea igår så jag kanske kan hitta några som är lite prissänkta. Sen tänkte jag vara kvar till på söndag och ta en långpromenad med Carro och Ella på söndag och eventuellt gå på bio med brorsonen på eftermiddagen. Han vill se "Bolt". Så hela helgen är planerad.

Imorgon har de Afrodance som surpricepass på gymmet, blir kul. De brukar variera varje lördag vad de kör för pass. Måste lägga om mitt träningsschema nästa vecka. Då jag kommer att börja en datakurs på måndag, vilket innebär att jag inte kommer hinna träna på måndagar. Detta får bli min vilodag och jag får försöka hinna med att träna innan gruppmötet på onsdagar (som tidigare varit min vilodag). Det som är tråkigt är att det är Afrodance på måndagar som jag missar men kursen jag ska gå är bara fem gånger så sen kan jag gå på Afro.

Nä måste avsluta här på jobbet nu!

Kommentarer
Postat av: Lena

Låter som en kul helg! Jag är redan hemma, slutar 16 på fredagar :) Ha det gott! Kram

2009-02-20 @ 16:42:56
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0