Söndag - dag 22

Seg som sjutton nu! Idag har jag varit på badhuset med min brorson och pappa. Mamma och pappa har nämligen varit barnvakt hela helgen. Hann med att simma i  20 min medans Albin och pappa bastade. Sedan var det lek i mellanpoolen i nästan två timmar. Albin verkligen älskar att bad, hoppa och dyka. Så det var roligt men man blir trött, man måste vara med hela tiden så att det inte händer något.

Igår kväll kom en kompis över och vi kollade på Melodifestivalen men jag tyckte att det var riktigt dåligt, kommer ihåg att jag tyckte samma sak förra året efter första deltävlingen. Jag hoppas det blir bättre. Min kompis håller på med VV så hon hade med sig  frukt och gjorde en fruktsallad till sig själv med nötter coh russin, såg jätte gott ut men jag kände absolut inget sug. Verkligen konstigt. Hon åkte hem vid tolv så efter Melodifestivalen slö tittade vi på tv och pratade massa skit.

Annars händer det inte så mycket igår tog det väldigt lugnt och var ut på en långpromenad. Hade tänkte försöka komma ut på förmiddagen men då jag var väldigt seg och det var dåligt väder kändes det inte så lockande men jag kom iväg vid halv fyra och fick med mig mamma som sällskap. Är skönt för vi har samma tempo och driver på varandra. Risken när man går själv är att det blir väldigt lugnt på slutet.

Nu ska jag ta det lite lugnt och sen ska jag åka över till Eskilstuna en sväng, tänkte följa med mamma och pappa när de lämnar Albin. Får se vad som händer sen. I morgon är det åter jobb, usch vad helgerna går fort men veckorna flyger iväg de med. Blir inget annat än jobb och träning. Men det är skönt för jag märker att jag mår mycket bättre.

Nä måste lägga mig och slöa nu!


Kommentarer
Postat av: Anna

Lät som en skön helg måste jag säga ändå!:)..Och sköönt att du inte kände ngt sug när din vän satt där med fruktsallad i högsta hugg;).



Har utmanat dig i min blogg, kika in:)



Kramar

2009-02-08 @ 20:23:43
URL: http://xtravaganna.blogspot.com
Postat av: UTE

Hej Andrea!

Tack för idag, bra att vi var två med Albin på badhuset och jag förstår att han somnade när vi åkte över till Eskilstuna. Ha nu en BRA vecka och jag ser fram mot lördagen då vi skall ut på shoppingtur.

Hälsningar pappa!

2009-02-08 @ 21:09:07
URL: http://ute.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej gumman!

Albin har haft superkul i helgen! Hade dock lite svårt att somna igår kväll. Åh, vad du är duktig med träning och att inte fuska med maten. Jag är imponerad.

Massor av pussar och kramar.

2009-02-09 @ 09:07:56
Postat av: Hanna

Hej!

Jag måste säga att det måste vara skönt att inte känna suget när någon sitter och äter brevid.



Jag tycker ofta det känna väldigt orättvist när min sambo sitter brevid och äter =) Jag har kommmit på mig själv att lukta på hans mat. Så att man inte helt glömmer vad mat luktar =) känner mig som en hund. jag har ju bara kört helfart i 15 dagar så jag hoppas att suget snart släpper. Man skulle ju hemskt gärna vilja ta en frukt bara, bara något annat än shake och soppor. Men men det känns bra när man ser resultaten =)



Hoppas du får en bra fortsatt vecka..

2009-02-10 @ 22:15:26
URL: http://hannasviktigaresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0