Tankar

Har inte varit så aktiv de senaste dagarna. Känner att jag har haft så mycket att göra och tänka på att jag inte har haft tid att skriva. Mycket som händer just nu och jag har svårt att skriva om allt här. Därför har jag valt att inte skriva något. Men men allt med maten och vikten går bra. Vägde mig i morse och jag kan säga att jag tror att resultatet denna vecka blir bättre än 8 hg.

I dag var det gruppträff, verkar gå himla bra för alla och en del är till och med snart i mål men de har inte haft så mycket att gå ner. Jag är väl den i gruppen av tjejerna som har mest att gå ner. Men jag har gått ner hälfen nu så det känns riktigt bra och jag tycker det är så häftigt att jag tappat så mycket runt magen. Kan inte ha jeansen som jag hade för 3,5 vecka sen, de åker av. Och det känns super och jag kan ha byxor som jag nästan inte fick på mig för 4 veckor sen. Så himla häftigt.

Min förkylning vill verkligen inte ge sig, nu har jag blivit snuvig igen oxå. Jag hoppas att det blir bättre snart för jag vill kunna träna ordentligt,

Mitt träningsschema denna vecka:
Måndag: Kondition (1h på band) / Styrketräning
Tisdag: Step
Onsdag: Idag har jag vilat
Torsdag: XV-pass / Kondition 30 min
Fredag: Spinning / Easy Line
Lördag: Långpromenad (förhoppningsvis mycket som händer på lördag så jag får se om tiden räcker till)
Söndag: Långpromenad / Simning

Känns som en bra vecka. På lördag går jag in på 5:e veckan och har då gjort halva tiden (som är planerad). Får se när jag närmar mig om jag ska eller behöver fortsätta. Nä nu ska jag diska och sen hoppa i säng. Har en gamal kollega som jag brukar äta lunch med på stan. Hon är en av mina bästa vänner som jag verkligen kan prata med allt om. Men som läget är nu är det ju svårt att gå ut och äta lunch så i morgon har vi en lunchdate här. Hon skulle köpa något på vägen och jag får ta en soppa =) Ska verkligen blir trevligt att prata av sig lite.

Lovar att inte ha så långa uppehåll h

Kommentarer
Postat av: Linda

Man får lätt lite stiltje ibland och vet inte vad man ska skriva.... jag abbbalr mest på om allt o inget eller så lägger jag ut bilder :-)

Skönt att du har ngn du kan prata med, det behöver man verkligen i detta soppande :-) Jag är glad att jag har 2 kompisar som kör samtidigt... Jag märker nämligen att de flesta andra vänner lyckas hålla sig borta av en eller annan anledning, jag vet inte om de tycker att det är jobbigare än jag att jag t ex inte kan gå ut o äta o så!!

Kul att höra ifrån dig igen iallafall.

Hoppas fortsättningen av veckan blir bra.



kram Linda

2009-02-12 @ 00:22:23
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/
Postat av: Lena

Som Linda skriver så babblar jag också om allt eller inget... Gott att du har hittat hit igen och skriver hur det går, vi andra undrar ju :) Jag har ingen kompis som kör samma race som jag, men jag umgås inte med så många på fritiden ändå, så det är ingen skillnad. Mycket sällan jag träffar någon på kvällar eller helger, jag är mest för mig själv då. Kramar

2009-02-12 @ 05:21:35
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0