Usch ingen bra dag idag!

Skulle bara vilja krypa ner under täcket och äta massa god mat! Vet inte om jag verkligen är på väg att bli sjuk eller om jag har en jobbig period med maten. Fryser så jäkla mycket, och det behöver ju inte betyda att jag är sjuk utan kan ju ha att göra med kroppens reaktion på viktminskningen. Mår i vilket fall inte bra.

Om två veckor och två dagar ska jag åka till Sälen med jobbet, har velat fram och tillbaka om jag ska följa med pga. detta med maten. Men nu har jag bestämt mig för att följa med och kommer under denna resa äta mat. Detta betyder att jag kommer att börja äta lite om ca 1,5-2 veckor. Så det är därför jag kanske mår lite dåligt nu för jag vet att snart får jag äta något annat.

Ska sedan gå tillbaka till helfart efter denna resa och ta det sista. Enligt planen från början skulle jag hålla på i 8 veckor och när jag åker till Sälen har jag gjort nästan 7 veckor.Tror dock inte att jag har gått ner allt inom den satta tiden. Har drygt 9 kg kvar. Så nu ser jag fram emot Sälen och sen köra en helfartsperiod efter det tills jag är i MÅL.

Nä tillbaka till jobbet nu, tänkte att det var onsdag idag och inte så länge kvar till helg men så slog det mig att det bara är tisdag... Jobbigt... Jag hoppas jag mår lite bättre i em för jag vill så gärna gå på Step i kväll. Mår inget bra av att bara vara hemma för då tänker jag bara på mat.... Tur att kylskåp och skafferi är utrensat.

Nä måste tillbaka till jobbet!


Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas du mår bättre snart! Vad kul att åka till Sälen!! Det var 100 år sen jag var där, nä sanningen är väl att det var ca 25 år sedan. Antar att mycket har förändrats på den tiden. Kramar

2009-02-17 @ 19:28:00
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Linda

Härligt med något att se fram emot :-)

Det behöver man i allt detta soppande :-)



kram

2009-02-17 @ 21:15:19
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0