Usch vill inte bli sjuk!

Känner att näsan börjar att rinna, hostar gör jag oxå och jag börjar höra illa. Mina förkylningar bruka påverka min hörsel. Har inte tid att vara sjuk, inte nu när jag har kommit igång med träningen och tycker att det är himla roligt. Måste ta det lugnt i helgen och vila upp mig, ingen hårdträning bara långpromenader.

Igår hade vi gruppträff och presentation av våra kollage. Jag  är riktigt nöjd med mitt, har satt upp det i köket så att jag ser det varje dag. Ingen idé att sätta upp det på kylskåpet för det har jag inte öppnat på två veckor... Hihi
Hade en skön kväll efter gruppträffen, blev en rask promenad fram och tillbaka. Sedan  la jag mig bara i soffan och kollade på tv. Så skönt att mitt internet inte funkade för det var så skönt att bara ligga i soffan. Brukar ofta även ha datorn i knät men igår var det ju ingen idé.

Måste tillbaka till jobbet nu, tänkte lägga upp lite bilder i kväll. Tycker ju själv att det är mycket roligare att läsa bloggar med bilder så i kväll blir det en liten uppdatering med bilder!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det måste verkligen vara förkylningsepidemi... Jga är snorig som tusan, har ont i ett öra o är tung i skallen :-/

Ja uppdatera med bilder, sååå kul att kolla på!

kram o ha en bra dag - snart helg!

2009-02-05 @ 13:08:21
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/
Postat av: UTE

Hej Andrea!

Du får inte bli förkyld nu när Albin skall komma på besök. Skall bli kul att se nästa inlägg också. Själv har det varit skrivande av slutrapport och städning för hela slanten idag. Kerstin kommer först kl 20.00 då de skulle ha APT idag så ännu återstår lite hushållsarbete.

Ha en BRA kväll och bli nu inte förkyld hälsar

Pappa!

2009-02-05 @ 18:19:35
URL: http://ute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0