Dag 1

Okej då har man dragit igång, i morse gick jag upp och vägde och mätte mig för att kunna följa min viktresa. Vågen visade på strax över 90 kg, Jag har satt mitt mål på 75 kg. Har gått ner tidigare och hamnat runt 78-80 kg men aldrig orkat fortsätta i mål men denna gång ska jag fixa detta.

Känner mig taggad att sätta fart nu, det jag känner mest oro för är att man kommer vara lite osocial nu under 8 veckor. Kan inte följa med ut och äta eller gå ut och festa. Men samtidigt tror jag att det kommer att vara värt det i slut ändan. Min närmaste familj och vänner vet om detta så jag tror ändå att det kommer att bli bra. Får se till att hitta på andra saker.

Kommer nog unna mig en del behandlingar under denna tid. Fick ett presentkort på massage i julklapp något som jag tänkte utnyttja i slutet av nästa vecka när jag gjort min första vecka.


Dagens frukost bestod av:

½ påse Blåbärsshake

1 kopp Citrus te

5 dl Vatten



Nu ska jag gå ut och ta en promenad i solen och fixa lite ärenden på stan, behöver bla köpa Omega 3- tabletter som min hälsocoach sa att jag skulle äta under denna tid.

Ha en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0