Dag 10

Oj helgen bara försvann... Åkte hemifrån i lördagsmorse vid tio för att träffa mina underbara vänner H och L som ville följa med till Vattenpalatset och fördriva en dag. Började med att simma ett tag i motionsbassängen, sen blev det lite äventyrsbad, lunch (persikoshake för mig), sedan bubbelbad och bastu. Var ett perfekt sätt att fördriva en lördag =) Något som vi snart kommer att göra om igen. Efter detta åkte jag till brorsan och hans familjoch myste lite med barnen. Kollade på halva Körslaget sen körde jag hem, för att inte vara allt för trött när jag körde hem. När jag kom hem blev det direkt i säng.

Söndagen tillbringade jag med mamma, vi åkte till IKEA i Skärholmen och kollade på ALLT. Blev en del inredning till lägenheten. Plus att jag kollade på fåtölj och fotpall, så nu vet jag vad jag ska köpa. Sedan blev det en långpromenad när vi kom hem.

Så helgen bara flög iväg och allt funkade jätte bra med maten, det enda jag jag var sugen på var frukt =) Känner mig verkligen motiverad och allt känns faktiskt himla bra =)

Idag har jag även kommit igång med träningen på gymmet, blev ett konditionspass.  Kändes verkligen kul att  komma igång. Bokade även in en träff  med en personlig tränare för att gå igenom alla maskin och få ett bra styrkeprogram som kommer att pass mig nu. Men jag råkade boka in nästa måndag kl 18 och då krockar det med ett möte med min bank, vilket jag glömde bort när jag var på gymmet. Så nu måste jag boka om tiden i morgon. I morgon blir det StepBasic och Core. Ser redan fram emot det!

Nu ska jag ta det lugnt i soffan!
Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som en härlig helg och en bra måndag!:)..kämpa på tjejen!:)



Kraam

2009-01-26 @ 21:13:08
URL: http://xtravaganna.blogspot.com
Postat av: Linda

Låter som en bra måndag, visst är det skönt att komma igång med träning...jag längtar till varje gång jag ska träna :-)

Nu ska jag beställa essenser.... hoppas du oxå hittat några som du gillar ;-)

kram Linda

2009-01-26 @ 22:27:43
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej!! Jag ska hålla på med helfart tills jag nått det första målet - 30 kg, efter det går jag ner på halvfart - tror jag :-)

Beror såklart på hur jag mår och så oxå!

Du då?



Nu ska jag byta om o bege mig till XV o träna.



kram

2009-01-27 @ 17:08:35
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0