Dag 12 & 2:a gruppträffen

Nyss hemkommen från andra gruppträffen, väldigt trevligt att träffa de andra och höra hur det går. Känns som att det går bra för alla, dock hade många samma problem som jag. Tarmarna, vi  fick i alla fall tips av vår coach aAntingen Psylliumfrön alternativt dricka 1-2 msk oliv- eller rapsolja. Har börjat med frönen och kommer fortsätta med det varje morgon. Min mage känns lite uppblåst nu så jag hoppas att det blir bättre nu.

Fick även reda på att det kommer att vara XV-pass för oss Xtravaganzare på gymmet varje torsdag kl 18 med start nästa torsdag med en ledaren Malin som är jätte bra. Känns väldigt kul... Detta pass kommer vara tillsammans med andra gruppen (26veckors gruppen), känns spänande att se vilka de är.

Har även inhandlat en veckoranson av "mat", det är verkligen enkalt att handla mat nu. Behöver inte fundera så mycket =) Köpte jordgubb för att ge det en chans till.

Måste bara tilllägg att jag har träningsvärk i magen idag, det känns himla bra =) Dock väldigt jobbigt när jag hostar... Hihi

Nu ska jag softa i soffan och se på "Made in Sweden".
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så mycket=)



Härligt att gruppträffen var bra och att de ska börja med pass! Grymt!



Kämpa på tjejen!



Kramar

2009-01-28 @ 22:26:15
URL: http://xtravaganna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0