Dag 5 och Gruppträff

Idag har jag varit på mitt första gruppträff, min hälsocoach är verkligen jätte trevlig och det var väldigt intressant. Tyvärr var medelåldern väldigt hög! Hade hoppats på att träffa någon i min ålder (jag är 26) som man kunde träna och liknande med. Men men det var ändå trevligt.

Passade även på att köpa en veckoranson till och skulle byta tillbaka två (blåbär o jordgubb) så jag skulle ha 23 påsar med mig hem. Tyvärr var det bara 21 st när jag kom hem så jag måste åka dit i morgon igen eller på fredag. Funderar oxå på att ta träffen med en personlig tränar inom de närmaste dagarna så att man kan lägga upp ett träningsprogram i gymet som kommer att passa mig nu under helfarten.

Helgens planer har jag redan gjort, så jag vet att det händer något. På lördag blir det Vattenpalatset i Eskilstuna med tvä kompisar. Blir lite simning och relax, nice. Och på söndag blir det en tur till IKEA, ska kolla lite på fåtöljer. Ska göra en läshörna i mitt vardagsrum. Idag står där ett skrivbord men det försvinner snart.... Jag och min fd separerade för lite drygt en månad sen men hans möbler är fortfarande kvar, han ska hämta dem i börjarn av feb när han har fått sin nya lägenhet. Så då ska jag passa på att köpa lite nytt och göra om!

Nä nu ska jag ta det lugnt i soffan innan det  är dags för sängenG
Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!!!

Åh vad roligt med en till... Oj dag 5 redan! Heja :-) Jag är på dag 18 på helfart idag.

Tycker du att det känns bra?



Jag länkar till dig, hoppas det är ok?



Vi hörs snart igen, jag kommer att titta in till och följa dig på resan.



Kram Linda

2009-01-22 @ 12:40:15
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0