Dag 6 - trött &seg

Idag är jag riktigt trött och seg, jag tror dock inte det beror på maten utan att jag är trött efter snart en hel vacka på jobbet. Ska bli skönt med helg, ska försöka sova ordentligt och komma igång med promenader, denna vecka har det inte blivit många.

Idag njöt jag av lite massage i vår massagefåtölj på jobbet som står i vårt gym, låg där i 20 min under lunchen och tittade på tv, riktigt nice. Skulle gärna ha en sån fårtölj hemma =)

Nä måste dricka ordentligt med vatten nu och få i mig en halv shake innan jag hoppar i säng. Märkte i morse att jag druckit lite dåligt igår för jag hade lite ont i huvudet men det blev bättre under dagen.

Ha en bra kväll, skriver mer i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0