En vecka!

Nu har jag gjort en vecka, sju dagar,1/8-del av helfarten! Känns så bra!

Resultat:
Vikt: -3,4 kg
Midjan: -6 cm
Lår: -1 cm
Höft: 0 cm
Överarm: 0 cm

Man känner sig verkligen taggad när man ser resultatet av en vecka, hoppas att det går lika bra framöver. Men det tror jag, dessutom när jag kommer igång med träning och promenader varje dag.

Nu måste jag snart hoppa upp ur sängen, för att fixa mig och åka till Eskilstuna. Ser fram emot en dag på Vattenpalatset med två goda vänner. Vi bestämde att vi skulle ta med oss lunch så jag har packat ner en persikoshake =) Ska även ut till min bror och hans familj som bor utanför Eskilstuna efter badet så jag har med mig en grönsakssoppa till middag =)

Ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis, Bra jobbat tjejen!!! Kämpa på!! Du ska vara stolt över dig själv, en vecka på soppor är asbra! Varje dag bidrar du till dig själv och din hälsa! Heja heja heja!!



Kramar

2009-01-24 @ 15:03:38
URL: http://xtravaganna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0