Jag har fuskat...

tuggade tuggummi igår. Efter lunchen som jag brukar åka hem och äta,glömde jag och borsta tänderna. Hade ätit kycklingsoppa och hade denna smak kvar i munnen och det var inte så nice. Så för att känna mig fräsch och inte stinka apa på jobbet tuggade jag tuggummi i 10 min...Så värre än så var det inte =)

Har skön träningsvärk idag. Stepen var ganska svår men rolig, är verkligen inte step människa men det kändes bra som konditionsträning. Sen var jag ju även på Core som var super bra, använda oss av pilatesboll i övningarna. Blir nog att köpa en boll så man kan göra lite magövningar hemma. Det behövs ju =)

I kväll är det dags för gruppmöte och jag tror att det blir vägning oxå, ska bli spännande och se vad den visar i förhållande till den här hemma.

Nä måste fixa lite hemma innan jag åker tillbaka till jobbet!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0