Mår skit...

Usch mår inget bra... känner mig helt less på allt. Vet att jag brukar äta när jag känner mig så här. Så just nu känns allt väldigt jobbigt. Men jag ska klara detta, har precis fått i mig en halv sparrissoppa. Känns lite bättre, va faktiskt lite hungrig nu. Sparat så jag kan ta en hel påse lite senare i kväll framför tven.

Känner att det är väldigt skönt att skriva här och inte ha allt i huvudet, också skönt att läsa om andra i samma sits. Känner verkligen att under de här åtta veckorna kommer helgerna att blir svårast. Denna helg har jag planer för hela lördag och söndag, vilket känns bra. Annars hade jag nog stannat under täcket...

Ser fram emot morgondagen då det är vägning och mätning som gäller. Min hälsocoach sa till oss att vi inte ska väga oss varje vecka men jag har svårt att låta bli. Känns som att det har gått bra på byxorna... Så jag hoppas på ett bra resultat!

Nä nu ska jag ta det lugnt ett tag och läsa en tidning som jag har köpt samt ta ett bad.
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0