Snart slut på Dag 2

Innan läggdags blir det dock film och en sista måltid. Det blir frusen jordguddsshake och varm chokladtoffe (1/2 av båda). Tidigare idag har det blivet 1/2 vanilj, 1/2 blåbär och 1 svampsoppa.

Dagen har varit bra fast jag fryser väldigt och springer på toa hela tiden, fast att jag inte fått i mig så mycket vatten idag (3,5 liter), borde nog ändå dricka lite mer. Har tagit fram ett extra täcke så inatt blir det två så att jag inte vaknar av att jag fryser.

Känns lite nervös inför morgondagen och att börja jobba, kommer att vara lite diskret på jobbet. Min plan är att ta:
1/2 shake till frukost hemma
Te på frukosten på jobbet (vi bjuds på frukost varje dag på jobbet, hårtbröd och massa plägg och sånt)
Varm soppa till lunch
Te på emfika på jobbet (då finns det oftast bullar, kakor och frukt)
1/2 shake vid fyra
1 eller 1/2 + 1/2 under kvällen

Har även planerat en liten spakväll hemma imorgon efter jobbet. Har ju läst att tredje dagen ska vara den värsta så jag tänkte lyxa lite i morgon kväll.

Nä är det dags för lite "mat"!
Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0