Snart träning

Skyndade mig hem från jobbet för att "slänga"  i mig en halv shake innan träningen,  kändes som att allt skulle bli så  stressigt men nu sitter jag här och har gått om tid =) Idag blir det pass för första gången, Step Basic i 1 timme och sen Core i 30 min. Jag hoppas verkligen  att jag orkar, hoppas på skönt träningsverk i morgon.  Det blir oxå dubbelpass idag för i morgon blir det ingen träning förutom promenad pga gruppträff. Hinner inte innan och tycker det blir för sent efter.

Mitt träningsprogram för denna vecka (ngt sent):

Måndag: Gymmet (kondition)
Tisdag: Pass 1,5 timme
Onsdag: Promenad
Torsdag: Pass 1 timme
Fredag: Pass 30 min + Gymmet
Lördag: Långpromenad
Fredag: långpromenad + Simning

Nä nu måste jag byta om!

Kommentarer
Postat av: Fidde

Hej hej



De fanns typ 40 el 50 olika gå in på adressen o välj essencer som smaksättning till godis..o där ser du alla.. Päron kan jag rekomendera varmt till vaniljen =)



/fidde

2009-01-28 @ 00:50:15
URL: http://fiddesxtravaganzaresa.blogg.se/
Postat av: Lena

Hej! Hittade hit via Anna. Alltid kul att hitta andra XV-bloggar. Jag har ju hållt på ett tag, sedan augusti, och gått ner 34 kg (18 eller så kvar). Titta gärna in till mig! Är det OK om jag lägger upp dig i mina länkar?

2009-01-28 @ 04:27:02
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0