Svampsoppa

Mumsar på svampsoppa nu, den är himla god. Vispade ut den idag och det vart mycket bättre än att skaka. Nice kanske finns lite smaker som gå ner iallafall. Kaffedrinken i morse var även den kanon. Tänkte att jag ska prova en av alla smaker för att se vad jag tycker om och ska satsa på.

Blir nog bara en promenad om ett tag, känner mig lite halv seg i kroppen så jag får vänta med träning. Har iallafall köpt ett par nya träningsskor så nu kan jag inte skylla på nåt att jag inte kan gå dit. Men jag ser verkligen fram emot att komma igång med träningen.

                
Mina nya träningstoppar och träningsskor.

Måste springa på toa, vattnet bara rinner rätt igenom....

Kommentarer
Postat av: Anna

Det e ju lustigt detdär att man har så olika smak. Kul att du gillar svampen... ;)

Lycka till!

Anna

2009-01-22 @ 12:53:51
URL: http://xtraanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0