Söndag -snart slut på helg...

Tycker helgerna går alldeles för fort, fast en arbetsvecka går himla fort oxå. Känns som att det snart är sommar... Veckorna bara flyger iväg. Är i alla fall skönt att det börjar bli finare väder (sol) och ljusare både  på morgonen och kvällen. Passar på att skriva lite här på bloggen innan N vaknar, känns som han har lite sömn att ta igen. Efter alla våra nattliga samtal, finns så mycket att prata om. Själv sen jag har börjat med XV känns det som att jag inte behöver lika mycket sömn, snittar väl runt sex timmar sömn per natt. Känns lite lite men jag kan verkligen inte sova mer. Så då är det bättre att gå upp.

Igår var vi i Sthlm eller rättare sagt vi höll oss runt Kungens kurva. Det enda jag köpte var tyg på IKEA till mina golvkuddar, ska bara få tid att sy dem. Har fortfarande en kudde kvar att sy till soffan. Får åka upp till mamma någon kvälloch fixa detta. För nu har hon tagit tillbaka symaskinen, har ingen egen. Skulle faktiskt vilja ha en men det är så dyrt att köpa en. Så det ligger inte på prio ett. Denna månad ska jag verkligen försöka spara pengar så att jag har lite extra när vi åker till Barcelona, sen vill man ju gärna har lite till semestern och jag har även en Greklandsresa som ska betalas fram över. Blir mycket resor nu... Men jag tror inte det blir någon längre resa i sommar i och med att jag åker till Grekland i slutet av augusti. Sen hoppas jag på en Thailandsresa i december!

Maten går bra, har verkligen bestämt mig för att köra hårt fram till påsk och hoppas att jag kan bli av med det mesta och om det är några kilon kvar efter påsk ska jag ta det på halvfart. Var och tränade i fredags kväll efter en lugn vecka och gud va skönt det var. Tycker verkligen om att träna, så denna vecka ska jag köra hårt. Igår blev den en långpromenad med N och idag ska jag på promenad med en kompis. Blir riktigt bra. Nä måste nog sätta fart. Ska snart upp till mina föräldrar och hämta brorsonen och åka över med honom till Eskilstuna. Mamma och pappa har varit barnvakt i två nätter, så nu är det dags för honom att åka hem.


Ha en bra dag & va duktig ni är alla som kämpar på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0