Uppdatering

Oj oj var ett tag sen jag skrev men det har varit så mycket så jag har inte haft tid att skriva. Har under de senaste veckorna hänt ett och annat i mitt liv =)

Har ätit mat i två veckor nu, planen från början var ju en veckas uppehåll pga av Sälen resan. Men när jag ställde mig på vågen förra måndagen efter en vecka med mat hade jag bara gått upp 6 hg så jag bestämde mig för en vecka till med mat då jag var på 30-årsfest i lördags och kände att jag både ville äta och dricka gott. Men idag har jag gått tillbaka till helfart, räknar med att gå på helfart mellan 4-6 veckor. Under "matperioden" har jag gått upp totalt 8 hg. Vilket betyder att jag totalt har gått ner 9,4 kg och har 8,2 kg kvar. Och de ska bort nu!

Känner mig väldigt motiverad och målinriktad, och jag hoppas att denna period på helfart blir lika bra som förra!

Finns mer att skriva om så jag uppdaterar er mer i kväll, kan bara säga att jag träffat någon och att jag mår väldigt bra =)
Dags att sätta fart och fixa sig inför en dag på jobbet!

Kommentarer
Postat av: Lena

Grattis till lyckad halvfart, påbörjad helfart och att du har träffat någon :)

Kram

2009-03-16 @ 12:27:23
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: UTE

Trevligt!

och lycka till med fortsättningen. Lycka dessutom till med någon:)

Pappa

2009-03-16 @ 15:33:55
URL: http://ute.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh trevligt... med allt du skriver om :-)



Kul att läsa hos dig igen.



kram

2009-03-16 @ 18:27:07
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej Andrea.

Låter skönt med 2 veckors halvfart, och det var ju bra att du inte gått upp så mycket. Inte ens 1 kg ju. Jättebra!



Lycka till med din helfart igen då, men du låter väldigt motiverad så det kommer säkert gå kanon, sedan kanske "någon" får det att kännas bättre oxå. Lycka till med allt. kram

2009-03-16 @ 22:26:27
URL: http://hannasviktigaresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0