Dag 2

Så då var ledigheten över och man är tillbaka, eller just nu är jag hemma på lunch. Fast det känns riktigt bra att det är kort vecka, endast 2,5 dagar :) Halvdag på onsdag och fredag har vi arbetstidförkortning.

Igår gick allt bra med maten, åkte iväg på en lite shoppingtur till Västerås och hade med mig en ready to go shake. Himla smidigt, fanns inte förra gången jag höll på. Det blev lite handlat på IKEA bla. Kom hem rätt sent så efter en shake blev det 30 min promenad runt stan och sen soffan. Planen var att komma i säng tidigt men som vanligt vart den nästan halv tolv innan jag släckte lampan. Måste skärpa mig, var riktigt trött när jag skulle gå upp i morse.

Men som sagt gick bra igår, känner lite i huvudet idag, men fick nästan i mig 4 liter vatten igår. Men det var jobbigt i och med att jag fick springa på toa hela tiden. Tycker det är lättare att få i sig vatten när man jobbar i och med att jag har en flaska bredvid mig hela tiden.

Nä dags att åka tillbaka till jobbet, gör som jag gjorde förra gången. Åker hem och äter istället, orkar just nu inte med alla frågor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0