Dag 3

Idag har det varit en ritkigt härlig dag, lite hungrig i fm men annars har det vart bra!

Började med en bra dag på jobbet, kändes som jag hade hunnit med allt jag hade planerat under dagen. Den senaste tiden har det kännts som att jag inte har hunnit med allt jag borde på mina åtta timmar. Men idag kändes det bra, vilket var skönt med tanke på att jag smet en timme tidigare. För att hinna till Eskilstuna, där det blev bio med några vänner. Såg Narnia, var riktigt bra :) Drack en RTD precis innan så jag var inte sugen på något onyttigt när jag kom in där. Fast det satt en kille brevid mig med en stor popcorn.

Sen åkte jag förbi brorsan för att lämna ett litet paket, han fyllde nämligen år igår. När jag kom vid 20 stod hans fru och gjorde kvällssmörgås och te. Så för mig blev det bara lite te och det kändes faktiskt inte så konstigt. Något som var skönt var att barnen hade somnat så vi kunde sitta och fika i lugn och ro. Inget vi är bortskämda med direkt.

Sen körde jag hem i snöovädret. Gillar snö men inte när jag kör bil :( Längtar som attans till Idre, vi ska dit v.6. Och det är även mitt första mål. Till den 6 feb (dvs. 5 veckor) ska jag gå ner 10 kg. Känns rimligt och då ska jag gå över på halvfart, och efter det får vi se.

Allt känns i alla fall jätte bra nu! Det värsta är väll helgerna, men det ska jag fixa denna gång!
Nä dags för sängen. Kram o God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0