Dag 4, lite sent

Igår gick det bra, toabesöken har minskat men jag hade lite hungerkänslor innan lunch. Men det gick bra ändå. Magen har kommit igång, hade en hemsk upplevelse förra gången jag gick på helfart men som sagt nu verkar magen vara igång. Äter max antalet Omega3 och psylliumfrön, och som sagt verkar funkar bra. Så än så länge behöver jag inte dricka olja.

Igår var ajg på gymmet, hade genomgång med personlig tränare. Han var riktigt bra och gav mig ett bra program i gymmet som jag nu ska köra några gånger och sen ska vi träffas igen och han ska ge mig några fler övningar. Vi pratade en del om hur mycket jag skulle träna. Förra gången tränade jag nästa dagligen, mest för att jag inte hade något annat att göra. Själv hade jag väll tänkt 4 ggr i veckan nu för att inte tappa suget men han rekomenderar jag bara ska träan 3 hårda pass i veckan (2 kondition och 1 styrka). Låter väll egentligen vettigt med tanke på att man nu inte får i sig så mycket mat... Svårt att väja pass bara finns ju så mycket roliga pass. Kör igång på måndag på rikigt :)

Tänkte följa detta upplägg:
2 Konditionspass - inte riktigt bestämt mig för vilka än
1 Styrkepass - Gymmet
1 Promenad på löparband 1 timme (lättare är gå inne nu än ute pga vädret)
1 Simpass

Nä nu ska jag ta tag i denna dag. Blir pulkaåkning med brorsbarnen, hoppas jag. Är halv snöstorm ute :( Men först ska jag snygga till lägenheten då jag förhoppningsvis får med mig en nattgäst i kväll. Om han vågar och i morgon ska han och jag iväg på en rolig dag i Sthlm. Vi ska nämligen på teater på Oacarsteatern och se "Karlsson på taket"! Är min lilla brorson Albin 5 år som är nattgästen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0