Nytt åt - Nya utmaningar

Jag är tillbaka i denna värld!

Efter ett riktigt jobbigt 2010 kan bara 2011 bli bättre. Krisade totalt under 2010 mycket på grund att jag själv inte ser  jag själv i den situation som jag är i vid 28-års ålder. Hade väll en bild av att mitt liv skulle se ut på ett annat sätt. Och detta har gjort att jag mått riktigt dåligt i perioder. Men jag har en familj och vänner och tacka, som verkligen försökt få upp mig och det har verkligen hjälpt mig.

Detta har oxå påverkat vikten och så mycket som jag väger idag har jag inte vägt nånsin. Så nu tar jag tag i detta med XV, då jag vet att det funkar. Går relativt fort och jag får möjlighet att träna massor, vilket jag verkligen gillar och behöver.

Så nu börjar jag det nya året med att verkligen ta tag i vikten och  känner på mig att 2011 kommer bli ett bra år!

Dags att börja dagen med  en kaffedrink (kaffe + 1/2 vaniljshake + kanel) och massa vatten, så nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0